plato

Wednesday, June 28, 2006

درباره وبلاگ

روزهای تنهایی



داستان آشنایی من واین وبلاگ از اون روزی شروع شد که من توی این دنیا تنهای تنها بودم یه نسیم پیام پایان تنهایی رو برام آورد . اول از یه شوخی شروع شد ولی شوخی نبود آشنایی ما به اندازه دو سه ثانیه بیشتر طول نکشیدو انگار سالها بود که هم دیگه رو می شناختیم . اول مشکل سه چیز بود و بعد یکی از اون مشکلات به خاطر من رفت کنار و فقط مشکل دوم بود که مثل بختک روی زندگی من افتاده بود ولی دست تقدیر زد تو این غرئه و اسم من درآمد و...


عشق .بین من و تو !!!



ترجمه قالب
رضا امین زاده

Powered By
BLOGFA.COM


Im thinking you


I dont want to become

So independent that will think

I can make it entirly on my own

Or be so freedom will not want

So share my life whit some one

Or be in such total control

That wont be able to say

I want you

I need you

I love you





بين من و تو يه دنيا


اگر چیزی رو بخشیدی و بدش پشیمون شدی بدون كه قلبت مثل دستات خاليه !



فرق من و تو

گفتي عاشقي گفتم دوست دارم

گفتي اگه يه روز نبينمت ميميرم گفتم من فقط ناراحت مي

گفتي من به جز تو به كسي فكر نمي كنم گفتم اتفاقا من به خيلي ها فكر مي كنم

گفتي تا ابد در قلب مني گفتم توهم در قلب من جايي داري

گفتي اگه بري با يكي ديگه من خودم رو مي كشم گفتم اما اگه تو بري با يكي ديگه من فقط دلم

مي خواد طرف رو خفه كنم

گفتي .... گفتم .....حتما فكر كردي فرق من وتو در اين ها است ؟!!نه!

فرق من وتو اين بود كه تو دروغ گفتي و من راستش رو .



عادت


هرگز نخواستم كه تو رو با كسی قسمت بكنم

يا از تو حتی با خودم يك لحظه صحبت بكنم

هرگز نخواستم كه به داشتن تو عادت بكنم

بگم فقط مال منی به تو جسارت بكنم

اين قدر ظريفی كه با يك ، نگاه هرزه می شكنی .

اما تو خلوت خودم تنها فقط مال منی .

هرگز نخواستم كه به داشتن تو عادت بكنم

بگم فقط مال منی به تو جسارت بكنم

ترسم اينه كه رو تنت ، جای نگاهم بمونه

يا روی تيشه چشات ، غباره آهم بمونه

تو پاك و ساده مثل خوا ب حتی با بوسه می شكنی

شكل همه آرزو هام ، تجسم خواب منی

حتی با اينكه هيچ كس ، مثل من عاشق تو نيست

پيش تو آيينه چشام ، حقيره لايق تو نيست ، حقيره لايق تو نيست .

هرگز نخواستم كه تو رو با كسی قسمت بكنم

يا از تو حتی با خودم يك لحظه صحبت بكنم

هرگز نخواستم كه به داشتن تو عادت بكنم

بگم فقط مال منی به تو جسارت بكنم

این شعر فقط برای روزگار منه و تقدیمش میکنم به همه اونهایی که مثل خودم فکر می کنند



زندگی


زندگي دفتر شعري ايست
كه با فلسفه ويژه ي من
غزلي / نوشته بر هر برگش
و نبايد بگذارم دگري
بنويسد غزلي بر ورقش
زندگي مال من است

زندگي لوح سفيدي است
در آن حك شده
انديشه ي من
و مبادا كه كسي
طرح خود نقش زند با قلمش
زندگي مال من است

زندگي قطعه نوايي است
هماهنگ و لطيف
مي رسد آوايش
و نبايد دگري
بنوازد سازش
وكند ناسازش
زندگي مال من است

زندگي باغچه ي بكر من است
كه در آن مي كارم
آن چه را خواسته ام
و درو خواهم كرد
آن چه خود كاشته ام
زندگي مال من است

زندگي راز بزرگيست
كه هر كس بايد
بگشايد رمزش
با كليد عمرش

زندگي نقطه ي آغاز من است
زندگي قصه ي پرواز من است



احساس


میدونی تنها جایی که احساس آرامش می کنم فقط آغوش گرم تو

کاش این رو بدونی و هیچ وقط این احساس رو از من دریغ نکنی




نگاه اول


از همان روزی که عشق را در چشمان معصومت دیدم با خود اندیشیدم

هیچ گاه نخواهم توانست بر چشمانت حاکم شوم ولی حال می بینم

که محکوم نگاهت هستم وحکمم حبس ابد است





کاش من چون جسمی بی روح در مقابلت نبودم

کاش من مثل تو بودم تا با هم پرواز می کردیم

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home