plato

Sunday, December 17, 2006

احمدی نژاد و میردامادی هر دو امنیتی و ضد مردم اند

یا عماد من لا عماد له

بنی آدم اعضای یکدیگرند / که در آفرینش زیک گوهرند
چو عضوی بدرد آورد روزگار / دگر عضوها را نماند قرار
تو کز محنت دیگران بی‌غمی / نشاید که نامت نهند آدمی
سعدی


ایستادگی و پایداری دانشجویان در روز 20 آذر در برابر گماشته استبداد مذهبی حاکم بر میهنمان، چنان دبیرکل حزب حکومتی "مشارکت" را به خشم آورد که عنان اختیار از کف داد و با فراموش کردن اختلافات جناحی، به دفاع از احمدی نژاد پرداخت.

محسن میردامادی دبیرکل حزب مشارکت که همچون سردسته های دیگر باندهای حکومتی سابقه اطلاعاتی امنیتی دارد، در پاسخ به سوالی علیه دانشجویان موضعگیری کرد و گفت: "حرمت رییس جمهوری منتخب مردم باید حفظ شود و آنچه امروز رخ داده را محکوم می کنیم."

اینکه احمدی نژاد منتخب کدام مردم است را باید در اظهار نظرهای گذشته رهبران حزب مشارکت و دیگر باندهای حکومتی جستجو کرد و اینکه آیا احمدی نژاد "برگمارده احزاب پادگانی" است و در او "صدای پای فاشیسم" به گوش می رسد، طلب میردامادی و بی شرمانی همچون او. اما دلیل برآشفتن میردامادی از دانشجویانی که حاضر به سرخم کردن در برابر گماشته استبداد نیستند را باید به جز سابقه خدمات او در زمان تصدی پستهای اطلاعاتی امنیتی که چیزی به جز شکنجه و اعدام نیست، در جای دیگری نیز جستجو کرد.

هو شدن احمدی نژاد توسط دانشجویان، مشابه عملی قبلی آنان در برابر رییس جمهور وابسته به باند میردامادی یعنی خاتمی است. پایین کشیدن نقاب از چهره خاتمی توسط دانشجویان همانند موضعگیری آنان در برابر احمدی نژاد و رسوا کردن اوست. آنجا که عنان اختیار از کف می دهند تشابه حرفهای احمدی نژاد با خاتمی در برابر دانشجویان بسیار زیاد است. احمدی نژاد دانشجویان را وابسته به بیگانه و مزدبگیر می نامد و خاتمی به آنان می گوید: "اگر شما طرفدار مردم هستید من بر ضد آنها هستم." به همین دلیل شکوری راد از دیگر رهبران حزب مشارکت نیز شعار مرگ بر استبداد دانشجویان در برابر احمدی نژاد را مجرمانه قلمداد کرد زیرا از سینه زنان زیر علم ولی فقیه بیش از این انتظار نمی رود.

موضعگیری میردامادی و شکوری راد نشان داد که امنیتیهای رژیم در هر باند و جناحی که باشند، همانند هم عمل می کنند و در برابر آزادی خواهی و طلب حقوق حقه مردم به یک صورت واکنش نشان می دهند. امنیتی شکنجه گر، زندان بان و تیر خلاص زن است، در این مورد هیچ فرقی بین احمدی نژاد و میردامادی وجود ندارد. احزاب آنها نیز مشابه هم بوده و رسالتی جز بقای رژیم استبدادی مذهبی حاکم برای خود قایل نیستند.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home