plato

Thursday, November 30, 2006

حذف كامل ID در ايميل YAHOO

يا عماد من لا عماد له

با سلام خدمت دوستان عزيز
امروز با يكي از ترفند هاي خيلي پيشرفته براي ايميل ياهو خدمتتون رسيدم.
اين ترفند رو من جايي نديدم كه كسي معرفي كرده باشه يا نوشته باشه ،پس با ما همراه باشيد.
ترفند امروزمون مربوط ميشه به پاك كردن اكانت سرويس ايميل ياهو.ممكنه كه تا حالا براتون پيش اومده باشه كه بخواهيد به واسطه ساختن يك اكانت ايميل جديد،بخواهيد ايميل قبلي خود را پاك كنيد.اين امكان تقريبا ميشه گفت يكي از امكانات پنهاني ياهو است كه به طور آشكارا در اختيار كاربرانش قرار نداده.براي اين كار ابتدا شما بايد به اين لينك مراجعه كنين :
https://edit.yahoo.com/config/delete_user
وقتي كه بروي اين لينك كليك مي كنيد .ارد يكي از صفحه هاي سايت ياهو ميشويد،سپس در اين صفحه نام USER و PASSWORD ايميل خود را كه مي خواهيد پاك شود را وارد كنيد سپس وارد صفحه ديگه ايي ميشيد،در اين صفحه هم در قسمت پايينش دوباره يوزر و پسوردتون رو وارد كنيد،اكنون بروي كليد YES و يا همون Terminate this Account كليك كنيد.بدين ترتيب ايميل شما به طور كامل از روي سرور ياهو پاك ميشه و هيچ راه برگشتي هم نداره

این هم دو تا ترفند دیگر :
به این روش عمل کنید:
1- روی فایل مورده نظر راست کلیک کنید
2- RENAME را انتخاب کنید
3- اسم قدیمی رو پاک کنید
4-ATL رو پایین نگه دارین و این اعداد را تایپ کنید (ALT+0160)
>>>>> در اخر هم اینتر کنید نتیجه را تماشا کنید <<<<<
ترفند بعدی :
:پاك كردن نام ها و اسمهاي تايپ شده و سرچ شده در موتورهاي جست وجو

شايد تا حلا براتون پيش اومده كه شما يك كلمه ايي (حالا هر چي) در فرضا موتور جست وجو گوگل سرچ كرده ايد و هر بار كه مي خواهيد كلمه ديگري رو تايپ كنيد اگر اولين حرف كلمه جديد مثله قبليه باشه يا مثل قبلي ها باشه با تايپ اولين حرف كلمه جديد اون كلمه ها هم ظاهر ميشن:

براي پاك كردن كلمات قديمي فقط كافيه اون كلمه رنگي بشه و سپس شما دكمه DELETE رو روي صفحه كليدتون فشار بدين تا كلمه قبليه پاك بشه.به همين سادگي

Wednesday, November 29, 2006

جديدترين شاهكار تويتا

يا عماد من لا عماد له

اين اتومبيل هيبريدي جديدترين شاهكار تويوتاست، يك اتومبيل با پيشرانة هيبريدي رقيب كوپه هايي مانند Nissan GT-R !!


براي جايگزيني آخرين مدل اسپرت تويوتا كه در سال 1996 ساخته شد، اين شركت طرحي براي سال 2008 در نظر گرفته كه الهام گرفته از اتومبيل لوكس Lexus LF-A است، كه مدل نام برده داراي موتور V10, 4.8 ليتري , 500 اسب بخاري است و در سال 2009 عرضه خواهد شد. ولي مدل جديد تويوتا موتور خود را از موتور V6 ، 3.5 ليتري ، 341 اسب بخاري و هيبريدي Lexus GS450h اقتباس كرده كه بدين ترتيب اين اتومبيل تركيبي از كيفيت و هزينة‌مناسب خواهد بود.
قدرت اين موتور به چرخهاي عقب منتقل مي شود و از يك گير بكس 7 دنده سكوئنشيال (ترتيبي)‌ بهره مي جويد. اين اتومبيل بايد بتواتد 0-96 km را در كمتر از 5 ثانيه بپيمايد و سرعت خود را به بيش از 273kmh) 170mph) برساند و در هر 12 كيلو متر تنها 1 ليتر مصرف بنزين داشته باشد يعني 8.3lit در هر 100km كه براي چنين تواني بسيار اقتصادي است.
مدل مفهومي اين اتومبيل در نمايشگاه "Detroit Motor show" در ژانويه سال 2007 به نمايش در خواهد آمد.
از لحاظ قيمتي اين اتومبيل بايد با Nissan GT-R رقابت كند.

Saturday, November 25, 2006

نظرت چيه!!!؟


يا عماد من لا عماد له

RadioTVWeatherLanguages



وبلاگ بی بی سی فارسی

< قبلی اصلی بعدی > بازيگر ايرانی درگير در ماجرای فيلم پورنو، نامزد سابقش را متهم کرد
اميد فراستی 23/11/2006, 01:27 PM

روزنامه گاردين در شماره امروزش در گزارشی به قلم رابرت تيت، خبرنگارش در تهران به ماجرای پخش فيلم پورنو منتسب به يک هنرپيشه زن تلويزيون پرداخته و با خودش هم گفتگو کرده. زهرا امير ابراهيمی به گاردين گفته که اين فيلم با "تکنيک های مونتاژ" درست شده و صورت او را روی صورت فرد ديگری گذاشتن "من اطلاعاتی از تکنيک های مونتاژ دارم و می دونم که می شه با دستکاری در برخی اجزای صورت يک فرد، چهره جديدی درست کرد". به گزارش گاردين همين تکذيب خانم ابراهيمی احتمالا برای برائت او در دادگاه کافی خواهد بود. گاردين نوشته نامزد سابق خانم ابراهيمی که دستيار تهيه در سينماست و بعد از فرار به ارمنستان دستگير شده و به ايران برگردانده شده به جرم ساخت و توزيع اين فيلم احتمالا به سه سال زندان و معادل 6 هزار پوند جريمه محکوم می شه.

نامزد سابق خانم ابراهيمی پذيرفته که در اين ماجرا نقش داشته اما ادعا کرده که ايده اين کار از خود ابراهيمی بوده و در خانه خود خانم ابراهيمی فيلمبرداری شده و بعدا هم توسط خود او پخش شده. در مقابل زهرا ابراهيمی به گاردين گفته که نامزد سابقش بعد از اينکه يک سال پيش رابطه شون به خاطر خيانتش به هم خورد، او رو تهديد به انتقام کرده و گفته بوده "کاری می کنه که من ديگه نتونم سرم رو بلند کنم و مانع از اين می شه که ديگه بتونم در ايران کار کنم".

به نوشته گاردين، برآورد می شه طی دو ماه گذشته حدود 100 هزار کپی از اين فيلم که به "نرگس 2" مشهور شده بين مردم دست به دست شده. زهرا ابراهيمی اضطراب و نگرانی اش را از انتشار فيلم تاييد کرده ولی گزارش های مربوط به خودکشی اش رو تکذيب کرده.

در انتهای گزارش هم به نقل از زهرا ابراهمی اومده که "والدين من و خودم فکر می کرديم در جامعه ای منطقی و روشن زندگی می کنيم. در عوض ديديم که 90 درصد مردم اين چيزها رو دنبال می کنن و اونها رو جدی می گيرن. اگه مردم امکانشو داشته باشن دنبال مسائل و چيزهای مبتذل می رن".

| بی بی سی مسئول محتوای وبسايت های ديگر نيست
< قبلی صفحه اصلی قبلی > اظهارنظرها ارسال اظهار نظر
1. 23/11/2006, 04:51 PM, محمود زرینه :
وقتی که بدل خانم امیر براهیمی پیدا و دستگیر شده واعتراف کرده، دیگه اعتباری نداره که ادعای اون مرد رو در مورد خانم امیر ابراهیمی نقل کنیم. نه؟

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

2. 23/11/2006, 05:03 PM, محمد سعيدي :
هر چند در اين مورد نقاط مبهم بسياري ديده مي شود ؛ ولي در نظر كلي نامزد خانم ابراهيمي و كلا كساني كه در تكثير اين فيلم نقش داشته اند آدم هاي بي كلاس و ... بودند.

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

3. 23/11/2006, 05:30 PM, آسمون پسر :
من باورم نميشه کار اون باشه.خدايی من نه فيلمو ديدم نه ميخوام ببينم اما با زهرا موافقم که 90درصد مردم ايران دنبال اين چيزان. حتی کسايی که پستهای بالا دارن و پشتشون مردمم نماز ميخونن. سايت هم يه خبر مرتبطه خوندنش بد نيس
http://www.persianuser.com/ftopict-791.html


در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

4. 23/11/2006, 05:38 PM, arash :
يعنی نامزذ سابق خانم ابراهيمی اينقدر بيکاره که بخاطره کدورت شخصی يک فيلم 20 دقيقه ای رو مونتاژ ميکنه؟ خوب اگر کردی بگو کردم اينطوری لازم هم نيست کلی اسمون ريسمون بهم ببافی

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

5. 23/11/2006, 05:48 PM, آرش :
واقعا خیلی پستند کسانی که این فیلم رو پخش کردند. زندگی یه دختر بی گناه رو به باد دادند. و کار دو خواننده جوون ایرونی در حمایت از خانم امیر ابراهیمی قابل تحسینه

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

6. 23/11/2006, 06:18 PM, sadegh :
اميدوارم هرچه زودتر مقصر اصلي معلوم شود تاما بدانيم كه بلااخره كي رو بايد مقصر بدونيم و كي روبي‌گناه .ولي نظر شخصي من اين است كه خانم ابراهيمي بي‌گناه است .خيلي خوبيد. خداحافظ

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

7. 23/11/2006, 06:40 PM, mitra :
man ham movafegham ba nazeri in khanum mardom beshtar be donbale in harf hay nasanjide miravan.
benazare man 1 bazigare marof nemitone in amale zeshtra anjam bedeh.

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

8. 23/11/2006, 07:03 PM, سینا :
جناب آقای فراستی عزیز
من تمام این مصاحبه یا بهتر بگم گزارش آقای رابرت تیت رو خوندم و درهیچ جای اون خانم امیرابراهیمی نگفته که دراین فیلم صورت او را روی صورت فرد ديگری گذاشتن.اون فقط گفته با استفاده ازگریم و تکنیک های مونتاژمیشه چهره یک فرد رو جوری دستکاری کردکه شبیه فرد دیگری به نظربیاد . لطفا درترجمه و بویژه ترجمه چنین مطالب حساسی امانت و دقت رو رعایت کنید . نا سلامتی شما دارین درجای معتبری مثل بی بی سی کارمی کنید .
امیدوارم پیام من رو چاپ کنید و جواب هم بدین یا اون اشتباهتون رو درست کنید .

اميد: ممنون از شما، من قصد ترجمه کلمه به کلمه نداشتم و به سرعت خواستم خلاصه اش کنم، به نظرم از نظر مفهومی اون جمله درست بود، ولی درسته، عين کلامشون نبود و به همين دليل فقط تکنيک های مونتاژ در گيومه آمده بود. به هر حال مطلب رو اصلاح کردم. تشکر مجدد از توجه شما.

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

9. 23/11/2006, 07:13 PM, hamid :
Belakhare bayad chizi boode bashe badesham goftan 90% bedonbale inchiza boodan, khob in kheili vazehe chera chon mishe goft avalin film e porn e irani boode!
be nazare man az harkasi hamechiz bar miad! vali bichare sare hicho poch daghon shod lehhhh!


در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

10. 23/11/2006, 07:19 PM, hamid :
Albate in chizi naboode ke avalin bar etefagh biofte. age yadeton bashe chand sal pish yek hamchin mozoye baraye Paris Hilton ham etefagh oftad ke onam malom shod dost pesaresh boode. inam be nazar man vagheye va kar kare dost pesare boode!

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

11. 23/11/2006, 07:34 PM, ali :
avalesh ke khanome amir ebrahimi kollan takzib mikard, halaa ke namzadesh dar oomadeh, belakhare pas yek chizi boodeh. hala filmesho beyne mardom pakhsh kardan kardan kare dorosti nistesh yek bahse digast. technique haye montaje film ham kari nist ke har kasi be doone dashtane tajrobeye kafi betoone yek filme 20 min ro edit koneh. :-)

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

12. 23/11/2006, 07:55 PM, majid :
be nazare man az in bashare 2pa harchi begi bar miya vali bayad zood ghezavat nakonim chon aksare mavaghe hadsha va gamana batel az ab dar miyad vali be har jahat dar keshvare ma in aslan kare sahihi nist va bayasti mojazte shadidi baraye an dar nazar gereft. Majid az TEhran

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

13. 23/11/2006, 07:57 PM, yashar :
be nazare shoma manteghi miyad ke kasi bekhatere zaye kardane namazadeh sabeghesh bereh film e porno az khodesh va kase digeh begireh va bad sare namzadesho montaj koneh? deghat konid khode taraf too film dideh mishe, agar faghat ghasdesh kharab kardan e taraf bood ke lazem nabood ke az khodesho too film neshoon bedeh va be dardesar bendazeh. montaj kardan film ham kare harkas nist, takahsos lazem dareh. be nazareh man khanome amir ebrahimi in karo kardeh vali khob bandekhoda hagh dareh ke az tars enkaar koneh.

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

14. 23/11/2006, 08:13 PM, رضا :
راست می گه علی ، مگه همين خانم نبود که کلا تکذيب می کرد حالا چی شد که يهو نامزد خانم از کار در اومد. درست بودن اصالت فيلم بادرست بودن پخش اين فيلم درجامعه دو مطلب کاملا جدايه

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

15. 23/11/2006, 08:35 PM, ناهيد :
هموطن عزيز - وقتی 90 درصد مردم اينقدر بيکارند و علاقمند که کار و زندگيشان را ول ميکنند دنبال چنين فيلمهای ميروند و تماشا ميکنند . ادم بيکار و پستی هم پيدا ميشود که برای تفريح و کينه و پول چنين فيلمی را بسازد يا مونتاز کند. من متاسفم که ملت اينقدر بيکار و بي دين شده اند . اسلام و تمای اديان الهی سفارش شده با ابروی کسی بازی نکنيد ... شعار زرتشت گفتارنيک پندار نيک بود. چرا اينقدر دوست داريد با ابروی يک انسان بازی کنيد . ايا هامانقدر هم به زندگی خودتان وقت ميکنيد برسيد. به اطرافتان به دنيا نگاه می کنيد. به تحقير شدن ايران و ايرانی در دنيا فکر ميکنيد.

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

16. 23/11/2006, 08:53 PM, مریم :
من هم متاسفانه این فیلم را دیدم...قضاوت نمی کنم ولی به نظر من اگر دختر فیلم، بدل یا برای بازی فقط جلوی دوربین آمده باید دختر توانایی در بازیگری باشه چون خیلی معمولی و بسیار حرفه ای نقش یه دختر جوانی رو بازی کرده که با نامزدش عشق بازی می کند...!!!(بازیش از خود زهرا امیر ابراهیمی هم بهتر بوده)!!! به نظر من یه کم عجیب می یاد...این فقط یه نظر شخصیه

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

17. 23/11/2006, 09:05 PM, سامان :
طفلک خانم ابراهیمی حرف راست زده. ببینید در عرض سه ساعت چقدر نظرات درباره این فیلم پورنو داده شده!

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

18. 23/11/2006, 09:18 PM, بهنام .ح :
من فکر می کنم این فرهنگ غلط ما مردم است که چنین موضوعی تبدیل به کلام روز می شه .من معتقدم که درست یا غلط این جریان به کسی ارتباط نداره و نباید با زندگی خصوصی افراد بازی کرد.
سئوالی ازهموطن هایم دارم .اگه چنین فیلمی از زندگی خصوصی شما بروز می کرد چه حسی پیدا می کردین؟.لااقل به آن دلیل هم که شده بیایید و ریشه این حرفها رو از بین خودمون بر داریم.

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

19. 23/11/2006, 09:20 PM, peggy :
vala akharesh man ke nafahmidam chi shod faghat ye chizo midoonam ke pakhshe filme shakhsiye afrad jenayate hamin

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

20. 23/11/2006, 09:39 PM, شهريار :
به عنوان کسی که اين فيلم رو ديده،بدون اينکه بخوام بگم اوشون خودشونن يا نه،...به نظر من دست خارجيا تو کاره.اگه اين فيلم مونتاژه...اينقدر طبيعی و اينقدر واقعي...فقط يه جا تو دنيا هست که ميتونه اينکارو بکنه و اونم کمپانی "اي-ال-ام" اقای جورج لوکاسه.حتی به نظر من اين يکی بهتر از "جنگ ستارگان" و "پارک ژوراسيک" در اومده.فقط ميمونه اينکه نامزد خانوم ابراهيمی چند ميليون دلار خرج کرده تا ابروی اوشونو ببره.کاش صدا و سيما هم با اون همه دم و دستگاه از اين مونتاژا بلد بود که وقتی خانوم گلدره فوت کردن مجبور نميشد يه هنرپيشه ديگه به جای اون مرحوم بزاره.


در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

21. 23/11/2006, 09:42 PM, behnaz :
haghighat hamishe noghteye mobhami bude hast va khahad bud , ama yekchiz mosallame va un inke bar farz ham in khode khanume ebrahimi bashe , jadare inja yek soal javab dade beshe va un inke;aya baghie adamha namzad nadaran? ya ingune ravabeti ba namzadeshun bargharar nemikonan? pas inhame janjal aslan baraye chie??

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

22. 23/11/2006, 10:06 PM, yashar :
in masaele ke kheyli sadast, ta ajob mikonam chera bazi haa mozoo ro nemigaran "AGAR FILMI AZ IN KHANOM GEREFTEH SHODEH KE NABAYAD GEREFTEH MISHODEH, DALIL BAR IN NIST KE ASLAN FILMI GEREFTEH NASHODEH, BALKE SERFAN IN FILM NABAYAD GEREFTEH MISHODEH", baghiyey in mavaredam ke film montaje va gheyreh bahanast. ishoon eshtebah kardeh va ehtemalan eddiyi ham az eshtebaahe ishoon soo estefadeh kardan ke nabayad mikardan vali dar asl mas ale shaki nist filmi ba hozoore ishoon gerefteh shodeh.

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

23. 23/11/2006, 10:29 PM, golnar :
man vaghean motasefam ke adamaye pasti hastand ke ba aberoye ye dokhtar bazi mikonand,in khanom agar ham in karo karde bashand,tajrobe va khataye zendegiye khodeshon bodebe ke az an ye natije migirand hala ma mitonim omidvar bashim ke oon natijeye mosbat bashe,bishtar be ma va digaran rabti nadare.

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

24. 23/11/2006, 10:29 PM, Tina :
be nazare man nabayad tu zendegie shakhsie afrad dekhalat konim,1 nafar filmo baraye man gozasht vali man avalesho ke didam ghat kardam,be nezare man ke khodeshon boodan va edite hamchin filmi az kasi dar Iran possible nist,agar in agha ghasde azyat kardan dashtan tasviri az khodeshon tu film nemizaashtan,anyway dir ya zood malom mishe ke wat was goin on and whos tellin the truth vali ma nemitonim ghezavat konim.vali moteasfane mardom enghadar bikar hastan ke donbale in chiza miran,get a life people
Tina az London

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

25. 23/11/2006, 10:57 PM, bita :
man in film ra nadidam va be khodam ejazeh nemidam oon ro bebinam hata baraye lahze ei nemisheh khodemoon ro jay e zahra begozarrim
chera ba aberooy e mardom bazi mikonand
bayad ba namzad e zahra dar had e yek ghatel raftar besheh
koshtane aberoo mesle koshtane adam mimoone
va har kas in film ro dideh dar gonah e namzad e zahra sharike

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

26. 23/11/2006, 11:26 PM, Hooman from Sydney :
Moshkel ine ke khode system seda-sima va rooznameha doost daran jar bezanan va foroosh konan va maroof beshan. masalan journalistayi ke ede'a mikonan az jalasate mohem siasi yavashaki khabar daran. age ye negah harooz be onvane mataleb bendazin mibinin ke mamoolan khaili az titra doroshte amma khabar pooch. In khanoom ham oftad tooye in gerdab vali be zoodi faramoosh mishe choon khaili titraye dige montazere maroof shodan hastan. Vali in neshoon mide ke harime khosoosie adama cheghadr jazzabe vase hame. Az siasat gerefte ta honar va varzesh.

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

27. 24/11/2006, 12:06 AM, پژمان :
اصل بر برائت است. اما اگر اين قضيه صحت داشته باشد نبايد دوست پسر سابق خانم ابراهيمی را(نامزد سابق فعلي) بدون اطلاع از انگيزه او شرزنش کنيم. خانم ابراهيمی اگر آنچه اتفاق افتاده حقيقت داشته باشد اميدوارم ديگران آن را تجربه نکنند. بله ايرانيان هنوز سنتی هستند پس نبايد با اعتقاد به اينکه ديگران و باورهايشان مهم نيست از هول حليم در ديگ بيفتيم. در ضمن شما را همين مردم بزرگ کردند. خوب يا بد خود شما نتيجه آنيد.

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

28. 24/11/2006, 12:34 AM, بى نام, داراى نام مستعار, تخلصى :
Aval ke ishoon oomadan goftand man naboodam, bad oomadand goftand BFam boode, emrooz oomadand migan namzadam bood! chon behem khiyanat kard in karo baman kardo filmo gozasht biroon, hatman farda ham miyad mige shoharam bood saram havoo ovord man khastam talagh begiram ke ino gozasht roo internet ke bacheye havoom bebine!! baba behesh begin jamesh kon! khanoome mohtaram shoma mikhasti beshi Paris Hilton e Iran ke shodi! khaste ya nakhaste... ooni ham ke in filmo gozashte 1 o'ghdei boode! hala har ki ke boode! chera hala oomadi 1 hamchin masalei o too kolle Iran pichoondi bad miyay migi mardome ma moteasefane 90% intorian o ina! shoma khodet tafteye joda bafte boodi! age naboodi ke in karo nemikardi ke kolle mellat behet bekhande, enteghad kone! dar sani... har vaght toonesti az gonahe kesi begzari sabet kardi ke b-gonahi! age gozashti saresh bere balaye dar o che midoonam 10 sal aab khonak bokhore maloom mishe khodet boodi! girim o in chiza ham hamash maskharas! man khodam too canada zendegi mikonam! amma shahamat dashte bash begoo khodet boodi! dooroghgoo ham khodet behtar midooni!! doshmane khodas! adama nabayad too kare ham dekhalat konan! amma inghade kare shoma bad boode ke 1 maho khoordeiye ke in mozooro dari kesh midi! vel kon dige!!

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

29. 24/11/2006, 01:09 AM, hiva bana :
به نظر من اين يک رابطه عادی که اکثر دخترها با دوست بسراشون دارن و بزرگ کردن اين داستان اصلا درست نيست.خانم ابراهيمی ناراحت نباش.بخش اين فيلم کار بسيار زشتی بود.ولی کی ميتونه بگه اين چيزا رانداره همه دارن.

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

30. 24/11/2006, 01:48 AM, nik :
گيريم که اين خانوم اين فيلمو بازی کردند. آيا اين گناه بزرگيه و بايد محاکمه و سنگسار شود!

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

31. 24/11/2006, 02:05 AM, houman :
Baba Age masale hal shode berid pey kar va zendegitun bezarid bande khoda zendegisho bekone.

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

32. 24/11/2006, 02:12 AM, امیر :
به نظر من اینکه اینها این فیلم رو ساختن فقط به خودشان مربوطه، اما کسانی که این فیلم رو توزیع کردن باید مجازات شوند اما نه در حد اعدام.

اینکه این اقا در توزیع فیلمی که صورت خودش در آن پیداست نقش داشته باشه به عقل جور در نمیاد. اگر خانم امیر ابراهیمی برای تبرئه خودش اون رو مقصر نشون بده کمال بی انصافی است چون اگر انهام توزیع در مورد این آقا صحت نداشته باشد، ایشان مظلومانه در معرض اعدام قرار گرفته اند. به یاد داشته باشید که ایندو در ساختِ این فیلم خصوصی به یک اندازه نقش داشته اند.


در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

33. 24/11/2006, 02:23 AM, بى نام, داراى نام مستعار, تخلصى :
اگر بدل این خانم دستگیر شده دیگه این حرفها معنی نداره شاید که احتمال 99% است این فیلم مربوط به همین خانم می باشد

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

34. 24/11/2006, 02:38 AM, پارسا :
من نمی دونم حالا چه ضرورتی داره این همه دفاع از این خانوم که ایشون اینکار رو نکردند. اولا به باور من کار خودشون بوده و هیچ اشکالی هم نداشته و مردم هم کاملا برای دنبال کردن و دیدن اون فیلم بی تقصیرند چرا که جامعه ما غیر شفاف و نمای ظاهریش دروغین است که دستگاه حکومتی ریا را می پسندد. دوما سکس یه رابطه همگانی هست و همه دارند ولی جامعه ایران با حرمان خودش نسبت به این موضوع آلرژیک شده و مسئله سکس هم تابو گشته. سوما حالا خدایی اسم این خانوم زهرا و اون هم امیر ابراهیمی شده این همه مدافع از نوع آخوندی غیره پیدا کرده و معصوم سازی می کنند و هی بی گناه و غیره هر چند من اساسا باوری به گناه بودن رفتارشان ندارم ولی راست و حسینی اگه اسم این بنده خدا فرح بود و یا پروین و یا شهین باز کسی دفاع می کرد!!؟ گذشته از شوخی چرا عده ای فکر می کنند زهرا خانوم ها از این کارها بلد نیستند؟؟؟

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

35. 24/11/2006, 02:48 AM, ع. ش :
این ماچرا برای من بهانه ای شد تا قدری از نژاد خودم یاد کنم:
1.از نژاد آریایی که آن را نچیب و اصیل ترچمه می کنند و در واقع باید آن را ستیزه چو ترجمه کنند بیش از این نمی توان انتظار داشت. ظهور آریایی ها در تاریخ با چنک و خونریزی همراه بوده و این رویه امروزه به شکل دیگری در میان آریایی های به اصطلاح نچیب سراسر دنیا رواچ دارد.
2. هیج دین و مسلک اخلاقی در چهان نمی توان یافت که توانسته باشد رویه بنیادین این نژاد به واقع اصیل را تغییر داده باشد. من از این حیث این نژاد را اصیل می دانم. جون در طول قرنها فراز و نشیب همجنان دست نخورده باقی مانده و ذره ای از اخلاق آغازین خود فاصله نگرفته است. بلکه برعکس همواره این آریایی ها بودند که آموزه های ادیان و پیامبران را آنجه را که با ذایقه شان خوش می آمد گرفتند و با همت در خور آریایی با چدیت به کار بستند.
3 .نژادی که من از آنم نه از آغاز قابل مباهات و فخر بود و نه بعدها جنین شایستگی را پیدا کرد.

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

36. 24/11/2006, 03:43 AM, ريحانه از ونکوور کانادا :
سلام به همه
دوست دارم بگم که اگه ما ايرانيها به جای وقت گذاشتن روی اين مسائل که دردی را ازدنيا و آخرت هيچ کس دوا نميکنه،به مطالعه و تحقيق ميپرداختيم،وضع خيلی بهتری داشتيم. بازی با آبروی ديگران گناهی نابخشودنی و چندش آور است.از اين جريان بسيار متاسفم.
.


در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

37. 24/11/2006, 04:24 AM, bacheh por roo :
lotfan ye link az film ro neshoon bedin kheili mamnoon misham.Bacheh por roo

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

38. 24/11/2006, 04:35 AM, حمیدرضا :
بهتر بود زهرا خانوم که می دونست در چه جامعه ای زندگی می کنه، در مورد میزان ارتباطش با نامزدش خوب فکر می کرد. شنیدن خبراین فیلم آب یخی بود روی تن همه آنهایی که فیلم نرگس را دیده بودند. مردم از این بازیگر های تلویزیون و سینما انتظار دارند. شخصیتهای رویایی خودشان را در جلوه بازیگری این افراد جستجو می کنند. اگه پوپک گلدره زنده بود چه می گفت؟ این فیلم روی اعتبار سایر بازیگران آن سریال چه اثری داشت؟ آیا کارگردان یا تهیه کننده ای حاضر می شه که خیلی زود سایر بازیکنان سریال نرگس را برای کار دیگری دعوت کنه؟ راست یا دروغ اصل موضوع به ما ربطی نداره ولی اثرش ویرانگر بود. درس عبرتی باشه برای سایرین.

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

39. 24/11/2006, 04:56 AM, شاهرخ :
با سلام
یه پرسش و استدلال منطقی اینجا مطرح است
به نظر شما نامزد ایشان که اینقدر تبحر در مونتاج تصاویر دارند و قادر بودند یک فیلم 20 دقیقه ای رو به این تبحر تغییر بدند قادر نبودند چهره خودشان رو حداقل شطرنجی کنند؟؟؟ اگر این پسر قصد قبلی در اشاعه این تصاویر داشت حداقل کاری که میکرد چهره خودش رو محو و یا شطرنجی میکرد و این از مونتاج ماهرانه تصویر گذاری به ماتب ساده تر بود...
پس فرض اشاعه سی دی مورد نظر از طرف نامزد ایشان مردود است.
و فرض دوم در مورد اشاعه تصویر توسط خود بازیگر هم (زهرا امیر ابراهیمی )هم بعید به نظر میرسد ...یک انسان عاقل نمیاد سی دی خودش رو منتشر کنه مخصوصا اینکه اونطرف زن هم باشه و مخصوصا اینکه معروف هم باشه...
گزینه سوم احتمال بدست آمدن سی دی فوق توسط شخص ثالث و انتشار آن خارج از کنترل 2 نفر مذکور است که این فرض قوی تر است...
به نظر بنده ابله انگاشتن مردم با دلایل ساده و بچگانه دقیقا مانند گذاشتن فیلم در جای نا امن به دور از عقل است...
(افسر آگاهی)

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

40. 24/11/2006, 05:06 AM, Parham :
aslan man nemifahmam. avvalan ke man az roo konjkaavim raftam to internet gashtam va in filmo peida kardam. belakhare inke bayad bedooni ke chi boode daghighan ke enghadr mote'assefaaneh hame khodeshoono dargire maajaraa kardan.

ba'desham.. vaaghan khejaalat dareh. tooye hezaaraan hezaar weblog ke miri hame taghaazaa kardan ke in filmo baraashoon befresti.

AKHE BE KASI CHE RABTI DARE IN KHANOOM CHE KAR KARDE CHE KAR NAKARDE??? AGE KHODESH BASHE TO FILM, TASMIMI BOODE KE GEREFTE VA HICH KASI
HAGH NADARE BEGE KE ESHTEBAAH BOODE.

taa mogheyi ke bekhaaim intori fekr bokonim be hich jaa nemiresim be khatere inke:

1- be harime khoosoosie mardom ehteram ke nemizarim hich.. KASH FAGHAT EHTERAM BOOD. kaar kheili az harf'haa gozashte...
2- mey'aar haa o arzesh'haamoon maale hamoon zamaane payaambar'aas. DIGE KHODE ARAB'HAA AM AZ MAA ROSHANFEKR TAR HASTAN. be khoda..
3- taa mogheyi ke bekhaim be khodemoon ejaaze bedim ye sakhsi ro be vaghih tarin shekle momken ghezaavat konim (BABA AKHE KI MIDOONE KE IN KHAANOOM VAGHAN KHODESH BOODE???? madraketoon kojas?(... vaaghan bayad be tarze fekremoon afsoos khord.

mikham bedoonam agar yeki az in afraadi ke roo site'haaye mokhtalef taghaazaa kardan filmo begiran va ya dar pakhshesh be har shekli dast dashtan, hich vaght hamchin kario ba dokhtar, khahar, ya madare khodeshoon mikardan?

taa natoonim be hamdigeh ehteraame moteghaabel bezarim (mesle ye khoonevaadeh), mamlekat be hich jaa nemirese.

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

41. 24/11/2006, 05:18 AM, هادي :
به نظر من زندگي شخصي هركسي به خودش مربوطه.اينها كه ابنهمه ادعادارن خودشون چقدر تا به حال سكس انجام دادن؟جامعه ما اونقدر فساد شده كه ديگه نميشه جلوشو گرفت و روز به روز بدتر ميشه.من گناه كسي رو نميشورم ولي اگه خوده زهرا هم باشه به ما چه ربطي داره!مگه اون هم انسان نيست.مثل بقيه ما.فقط جرمش اينه كه داشت معروف ميشد.آيا اگر از من شما فيلم بگيرن و پخش كنند كسي صداش در مياد؟نه!پس دستهايي در كار هست.به هر حال تا فرهنگ جامعه بالا نرود اين چيزها درست نميشه بايد ياد بگيريم كه همه ما انسانيم و خدا ماراآزادآفريده وزندگي خودمون به خودمون ربط داره نه كسه ديگه

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

42. 24/11/2006, 05:19 AM, عطا :
در سالهای اخیر فیلمهای زیادی از روابط نامشروع آدمهای مختلف پخش شده که هیچکدوم این تیراژ رو نداشته ، به نظر من علت حساست مردم به موضوع فیلم منتسب به این خانم اینه که براشون مهمه کسی که تو یک ماه رمضان از دشواری مرگ و مراحل سخت سفر آخرت میگه خودش چقدر پایبند این حرفهاست . یه بازیگر سینما همیشه یک الگو قلمداد میشه خصوصا در یک کشور مدعی فرهنگ و صاحب سینمایی با شعار گسترش فرهنگ . نقل خانم ابراهیمی با نقل هزاران دختر فراری و زن خیابانی فرق میکنه وگرنه فیلمهای مستهجن کاملا حرفه ای با هنر پیشه های حرفه ای حتی به اندازه یک هزارم تیراژ این فیلم گسترش نداشته اند .

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

43. 24/11/2006, 07:02 AM, neda :
سلام.. 90 درصد مردم دنبال اينگونه خبرها 90 درصد پيگير راست يا دروغ بودن موضوع ..90 درصد هم منتظر خبر جديد ..خبر سازی .شايعه پراکنی ..زير سوال بردن .جای قاضی نشستن و رای صادر کردن هستند .من فيلم رو نديدم اما اگر اين خانم خود خانم زهرا اميرابراهيمی باشند..باز هم به شخص خودش مربوطه.به هچکس هم ربطی نداره..پخش اينگونه سی دی ها در جامعه چه با گريم و مونتاز يا بدون ان فقط ناشي از ضعف شخصيتي يا عقده هاي رواني افراد است .که البته هميشه عده ای قرباني به دنبال دارد.کسانی که به ناحق قربانی فيلم موجود و يا قربانی ناشی از استفاده از اينگونه فيلمها ميشوند.

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

44. 24/11/2006, 07:57 AM, امير :
in ke ,ki moghasere ro nemidonam ,,vali mosalaman khode in khanom az hame bishtar taghsir dare,,

akhe 1ki nemiad 1 film az dostdokhtaresh dorost kone ke khodesham to on film soratesh moshakhas bashe(in ro har bacheye dabestani ham mifahme)PAS LOTFAN INGHADR ALAKI JEBHE GIRI NAKONID ,,,,,,1KAM BEHTARE FEKR KONID BAD NAZAR BEDID.
hich adame agheli nemiad khodesho be dardesar bendaze baraye 1 dokhatar ke bekhad entegham begiro in harfa,,,chizi ke to Iran ziade dokhtar....

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

45. 24/11/2006, 08:02 AM, aidin :
salam
man 100% motmaenam ke oon kasi ke filmo bazi kardeh khodehesheh ya khahar dogholoosh pesar daii man karesh montazh va gerafic cinamas ma 1000 bar filmo didim agar montazh bood ye jaii belakhreh maloom mishod

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

46. 24/11/2006, 08:54 AM, بى نام, داراى نام مستعار, تخلصى :
من این فیلم را دیدم و خیلی مشخص هست که مرد می داند که فیلم گرفته می شود. مهم نیست که این خانم واقعا" کیست. او زنی است که مورد سوء استفاده جنسی قرار می گیرد و مثل یک برده جنسی با او برخورد میشود. به نظر من این بخش بسیار دردناک است. با امید به روزی که دختران ما به خاطر احساساتشان مورد سوءاستفاده های اینچنینی قرار نگیرند.

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

47. 24/11/2006, 09:17 AM, امید :
بنظر من هم طبقه گفته های مقامات رسمی پليسی ، اين پرونده پيچيدگی های خاصی دارد

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

48. 24/11/2006, 09:26 AM, مهرداد :
متاسفم که ابتذال به بی بی سی هم سرایت کرده. این مطالب جداشایسته این رسانه نبود.

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

49. 24/11/2006, 09:30 AM, sara :
ba salam.man ham akshaye in khanom ra didam ham filmesho.valah adam mimane ke chibegeh vali khob khodeshan va vejdaneshankasi ke alan in kar ra kardeh badjor pashimane.hatman fekr nemikard injor hamegir beshe.va nemidanest ke mardome iran cheghdr by kar va khore in chizha hastan.okey be omide harche zodtar moshakhas shodane in majara.sara***

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

50. 24/11/2006, 09:46 AM, ahmagh :
من فیلم رو دیدم کامل نرمال بود خودش بود حق هم با نامزد سابق است
من رو سایت گزاشتم همه قبول کردن خودشه

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

51. 24/11/2006, 10:42 AM, meysam_ghg@yahoo.com :
من خطاب به این هنرپیشه می خوام بگم که شما خیال کردی که مردم بچه اند؟؟ شما هم مثل احمدی نژا شدی که فیلم هاله ی نور رو تکذیب می کنه و میگه مونتاژه؟ من همون چهره ای که تو سریال نرگس دیده بودم تو اون فیلم هم دیدم. اگه این مونتاژه پس منم میگم که من بودم نقش زهره رو بازی کردم و اونا مونتاژ کردن!!! در ضمن عشقبازی کردن کار بدی نیست . توی این جامعه کار بد تلقی میشه. شما هم به جای این که اصل قضیه رو انکار کنی و هی دروغ بگی و افسانه ببافی بهتره بگی اون کسی که فیلم رو \"پخش کرده\" اشتباه کرده. نه این که هر روز یه داستان جدید بسازی. چون شما دروغ گفتین مردم کنجکاو شدن ببینن که \"حقیقت چیه\".اتفاقا برخلاف نظر شما ما تو جامعه ی منطقی ای هستیم چون هر کس فیلم رو به خاطر این میبینه که با \"منطق خودش\" نظر بده که اون شما هستین یا نه.
از اونایی هم که فیلم رو ندیدن و بیخودی میگن گه خانم ابراهیمی نیس میخام که بیخود از هنرپیشه ها برای خودتون شخصیتای ایده آل نسازین .البته مقصر صدا و سیمای ایرانه که باعث این تفکر میشه


در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

52. 24/11/2006, 11:17 AM, bahram :
بهتر است از این موضوع فاصله بگیریم و تا در بهترین شکلش پایان پذیرداتفاقی است که خود آگاه یا به تزویر و شبیه سازی صورت گرفته به آینده زندگی این 2 جوان فکر کنیم که با اشاعه حدس و شایعه و گمان زنی دجار جه جالاشی سختی خواهند شد بیگمان و با همه تلخی این ماجرا هشداری به حوانان ما باشد که در راوبط خصوصی خود برحفظ شون و شخصیت اجتماعی خود اشراف و دقت بیشتری داشته باشند به عقل جور در نماید که شخص یا اشخاصی که موقعیت های خاص در جامعه ما داشته باشند خود به ویران کردند آن بپردازند.

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

53. 24/11/2006, 11:56 AM, مسعود :
كاملا واضح و مبرهن هست كه خانمي كه توي فيلم پورنو بودند خود خانم زهرا امير ابراهيمي ميباشند.
نكته مبهم اينجاست كه هر دوشون از جريان ضبط فيلم اطلاع دارند.
در ضمن نكته ديگه گريه كردن زهرا خانم در فواصل فيلم بود كه مبهم بود.
بهر ترتيب من تجربه اي چند در مونتاژ دارم كه در مورد فيلم مذكور جعلي بودن كاراكتر خانم را بوسيله نرم افزارهاي كامپيوتري 100% رد ميكنم.
در مورد سخن آخر خانم امير ابراهيمي، ايشون نبايد با زير سئوال بردن شخصيت ملت سعي در تبرئه خودش از عمل بواقع زشت خودش داشته باشه.

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

54. 24/11/2006, 12:34 PM, Pinky Diamond :
به نظر من این خانوم در حال حاضر چاره ای جز تکذیب و کتمان نداره حق هم داره! شما هم اگه جای اون بودید اصلآ بعید نبود که به اینصورت برای نجات خودتون به همه چنگ بزنید و دست و پا بزنید! مثلآ در جامعه اسلامی! (عده ای لغت دیگری به کار میبرن ...!!) زندگی میکنیم! جامعه ای که سکس همه چیزشه و در عین حال هیچ چیزش نیست!!.. تو فرهنگ ما سکس مثال اون میوه شیرین بهشتیه که اندر زمین و هوا آویزون مونده و همه در آرزوی خوردنشن در عین حالی که از خوردنش منع شدن!!

به نظر من این دختر خانوم حق داره. در صورتی که متاسفانه اگر بدبینانه نگاه کنیم احتمال خطر جانی هم برای ایشون متصور هست. هم از طرف حکوت و هم از طرف عده ای که در این جریان رگ غیرتشون بدجوری متورم شده!!

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

55. 24/11/2006, 04:00 PM, Ghazaleh :
Be nazare man ke moozoo in nist ke khode Zahra midoonesteh ya nemidooneste ke azash film gerefteh msihe! Mozoo in nist ke khodeshe too film ya badalesh! yeki nist be ma bege ke ey mardom, in etefagh baraye har koodoom az ma mitoonest biofteh, enghadr ja namaz ab nakeshid! har koodoom az ma agar jaye oon boodim, chareyi joz takzib nadashtim, enghadr police bazi pas lazem nist ke hey begim khodesh boode ya na! oon BAYAD takzib kone! pas, biad chi bege? bege ke ey mardome aziz! in shoma va in man dar hale sex!enghadr moezeh lazem nist! ma hamamoon az in ravabet too zendegim darim!faghat vaghti be ham dige miresim, makhsoosan ma khanooma, hey baraye ham Maryam Masih bazi dar miarim!

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

56. 24/11/2006, 05:19 PM, maryam :
Ba salam,

be nazare man yek honarpishe ke taze dare be shohrat mirese hichvaght nemiad zendegy va ayande va aberuye khodesho in tory be khatar bendaze chon in kar dar keshvar va farhang ma yany marg baraye yek zan .Hatman kalaky tu kar bude valy chy khoda midune va bas.

maryam

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

57. 24/11/2006, 06:51 PM, Amir :
Ba Salaam khedmate hamegi va aghaye Farasati, Man faghat mikhastam begam chetor vaghti ke yek maddah filmash dar internet pakhsh shod kasi be asli boodane film shak nakard( gar che khode ou ham monkere esalate film nashod) amma hala hame sai dar tathire yek gheddis daran???
Doostan sai konim bar asase shvahed ghezavat konim va na ehsas, man ham mesleshoma doost dashtam ke in filme bazigar jaeli bood ama yek torhaie ba dome khoroush moshkel daram, zemnan agar namzade ishoon ghasde motage film ro dasht che zaroorati be vojoode saheye gerye kardan dar miane film bood. Khoda be hameye ma basirat va shojaat bedahad .
Amir

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

58. 24/11/2006, 08:42 PM, bahar :
من فیلم رو ندیدم دوست هم ندارم ببینم
اما چیزی که مهمه این پخش غیر اخلاقی بوده و بنظر نمیاد یک هنرپیشه تلوزیون اینکارو بکنه اگه جریان خودکشی اش راست باشه خیلی بهتره تا اینکه خیلی معمولی فقط تکذیب کنه ، عده ای میگن برای پناهندگی گرفتن خودش و خانواده اش اینکارو کرده

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

59. 24/11/2006, 09:36 PM, حبیب :
شرم آورست آنهم در جامعه ای با ادعای تدین بالا

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

60. 24/11/2006, 09:47 PM, hadi :
من يه سوال دارم :
مگه تا حالا خودمون اين كارا رو نكردين.
تا حالا با چند نفر نرد عشق باختيم و ...
آخه مگه چه اشكالي داره زهرا راست ميگه كه ما ايروني ها ظرفيت نداريم.مگه يادمون رفته كه چندي پيش سي دي حاج هلالي با يك زن
در حال ترياك كشيدن ايشون پخش شد؟
تا حالا من و شما اين كارها رو كرديم و شايد كساني هم اونها رو پخش كرده باشم. ولي آيا اتفاقي افتاده ؟نه .. چون ما كه چهره نبوديم. به نظر من دستهايي تو كاره
قبح اين كارها ديگر در ايران شكسته شده و مردم كار خودشون رو انحام ميدن
وجالب اينه كه مثلا در يك كشور اسلامي زندگي مي كنيم به قول آقايون و اين سي دي توي مدارس دست به دست ميچرخه.

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

61. 24/11/2006, 10:38 PM, alireza :
bebinid be nazareh man in khanom motavajjeh yek mozoo nist, inke be ghole khodeshoon 90% mardom dombaleh in chiza hastan be dalile mogheiyate ejtemai va nooe shoghleshoone, masalan agar ishoon shoghle digeyi dashtan masalan yek karmand e mamooli dar yek edare boodan in hame saroo seda be paa nemishod, ya agar ishoon niki karimi ya hediyeh tehrooni bood ehtemalan 100% mardom dochare enheraaf mishodan, ine ke har chizi ro bayad dar zarf e khodesh did. in vare donya ham sex tape e Paris Hilton, Collin Farrel va Cameron Diaz be biroon darz kard va janjaal afarin shod vali kasi 90% mardom ro be enheraafe akhlaghi motahham nakard. benazareh man ishoon bayad bishtar motevajjeh jaygaheshoon be onvaane yek bazigar bashan va saniyan norm hanjaar haye jame eyi ro ke toosh zendegi mikonan behtar beshnasan. man ba ishon be khatere aberoorozo ke shodeh hamdardi mikonam va dalile tarse eshoon az mojaazat ro ham dark mikonam vali baz ham benazaram in eftezaah natijeye raftaare bi mobaalate khodeshooneh na 90% mardom.

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

62. 24/11/2006, 11:40 PM, شاهین :
من دیشب با چقدر زحمت تونستم بلاخره از یه سایتی 12 دقیقه از فیلم رو ببینم تو همه سایتها فایل رو برداشتند و البته کار بسیار اشتباهی هم هست. دوستان لطفا توجه کنید. اینجا داره یه ستم بزرگی در حق اون جوون روا می شه که آلان تو زندان هستش بیایید یه لحظه شرافتمندانه قضاوت کنیم و یا از روی انصاف نظر و رای بدهیم. امیدوارم زهرا خانوم هم این کامنتها رو بخونند.
من ابتدا نظر خودم رو می گم نخست تصاویر و فیلم بدیهی است که متعلق است به زهرا و خود زهرا هم خواستار ضبط فیلم بوده است و این هم کاملا طبیعی است چرا که عموما کسانی که سکس می کنند دوست دارند لحظات لذت خود را بتصویر بکشند و آنرا دوباره ببینند و اصلا هم کار اشتباهی نیست این حق زهرا خانوم بوده و هست . فقط از دید و نظر من پخش کنندگان این فیلم که مسلما کار دوست پسر و یا نامزد سابق ایشان نیست کار اشتباهی کرده اند و مستحق مجازات هستند که البته فقط جزای نقدی ؛ نه حتی لحظه ای زندان و مجازات آنها برای جریمه نقدی هم از آنرو که بدون اجازه اقدام به پخش فیلم خصوصی کسی کرده اند.
اما در ارتباط با آن پسر بیچاره که در فیلم با زهرا خانوم سکس می کند و حالا بی گناه در حبس است باید به حال او گریست. نخست اینکه با هیچ عقلی جور در نمی یاد که اون پسره اقدام به پخش فیلم خصوصی خودش کرده باشه در حالی که دستیار کارگردان هم هست و از این گذشته همین آبرو که می گویند بلاخره اون پسره هم داره یا نه ؟
در ضمن مطمئن باشید خدا هم اون پسره رو از خارج نمی تونست به کشور باز گردونه تا چه رسه به جمهوری اسلامی که محکوم به نقض حقوق بشر است و برا همین هم توفیق نداشتند بلکه این پسره بیچاره بعد از این همه جنجال خودش برای دفاع از حقیقت و بی گناهی اش به ایران برگشته که تو فرودگاه دستگیر شده و امیدوارم همانطور که مسئولان نیروی انتظامی هم گفتند این پسره هم حرفی برای گفتن دارد و پرونده پیچیده است حالا برای یه بار هم شده قاضی شرافتمندانه قضاوت کنه و جو زده نشده و سریع آن بیچاره رو از زندان آزاد کنه. اما حرفی با نرگس یا همون زهرا خانوم! آخه عزیز دل! بخدا این اوج بی انصافی است که حالا به هر دلیل از دوست و یا نامزد سابقت جدا شده ای و اینک یه اتفاقی افتاده و سی دی رو احتیاط نکردید و رسیده دست نا اهلان حالا درسته که شما از معروفیت خود سو استفاده کنی و برای تبرئه خودت آن پسر بیچاره رو شمر و یزید کنی ؟ پس مرام و معرفتت کجاست در خلوت خودت به وجدانت چه پاسخی داری ؟ اون وقت که با او خوش بودی و لذت می جستی و برای خوشی بیشتر فیلم می گرفتی اون پسره بد نبود ولی حالا که گرفتار شدی او را متهم می سازی و بعد می گویی که چون به تو خیانت کرده بود جدا شدی و او برای انتقام سی دی رو پخش کرده؟ آیا اون پسره برای تو جهنم زندان افتادن و آبرو رفتن خودش هم اینکار و کرده ؟ در حالی که آلان تو آزادی و تازه عده ای هم برای بی گناه جلوه دادن تو که البته بی گناه هستی دارند هر کاری می کنند و حتی آواز برات می سازند و اون پسر بیچاره رو جهنمی کرده اند!!؟ براستی که باید شرمنده بود. زهرا خانوم مردم ما چه گناهی دارند؟ گناهکارند که جامعه فضای بسته دارد؟ گناهکارند که کنجکاو باشند؟ تو که دیکه اهل هنر و فرهنگ هستی تو چرا دیگه با مردم نامهربانی می کنی؟ مردم ما حق دارند چیزی که دیگه پخش شده و از خصوصی بودن در اومده را ببینند چرا که دیگران دیده اند و حال چرا اونهایی که ندیده اند نباید ببینند؟ زهرا خانوم دوست من خواهر من هموطن من عزیز دل! بخدا تو اشتباه نکردی بار دیگر تکرار می کنم و از دوستان در بی بی سی هم سپاسگذارم که چنین فرصتی را فراهم ساخته اند تا کاربران آزادانه نظرات خود را بدهند تا که شاید عامل رشد فرهنگی و بالا رفتن سطح آگاهی همه ما باشد. با پوزش از طولانی شدن مطلب فقط امیدوارم زهرا خانوم این کامنتها را بخواند. بار دیگر تکرار می کنم زهرای عزیز این حق تو بوده که سکس داشته باشی این حق تو بوده که از لذت خودت تصویر بگیری پس از حق و حقوق خودت شرمنده نباش اگر دیگرا به غلط کاری کرده اند تو چرا کار اشتباه می کنی و آن پسر بیچاره را به بند آورده ای به باور من تو ضمن دفاع از حق خودت باید به دفاع از دوست سابق خودت هم اقدام کنی و کار بد توزیع کنندگان سی دی را هم که از قرار در دست دادگاه هستند به قاضی بسپار با این آرزو که آنان مجازات شوند عادلانه نه آنطور که گفته شده مفسد فی الارض . دوست من خواهر من راضی نشو که مردی بی گناه در حبس باشد از حق خودت دفاع کن نیازی به توجیه و طفره رفتن نیست . همه مردم سکس دارند حق طبیعی همه هم این است از جمله غرایز است این سکس را پیامبران هم داشته اند پدر و مادر تو و من هم داشته اند تو هم داشته ای من هم داشته ام و خواهیم داشت. پس چیزی که حق ذاتی همه ماست مورد ناپسند و کریهی نیست که به خواهیم به زمین و آسمان متوسل شویم نگاه به ظاهر جامعه و رژيم نکن تو باطن و حق را ببین . به امید روزی که جامعه ما هم شفاف گردد.


در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

63. 25/11/2006, 03:19 AM, soheil :
KHAHESH MIKONAM NAZARE MANRO CHAP KONID ESMO ADDRESAMAM MITONIN CHAP KONID MAN SOHEIL MALEKPOUR AZ ALMANAM
Vaghean motasefam baraye mellate ma ke dar in sale 2006 ke keshvarhae ke jaman zire 500 sal ghedmat darand mashghole fathe sayareha hastand anvaght mellate ma hanoz to yek masaleye kamelan tabii va normali mesle sex gereftaran vaghean jaye khejalate ke inhame ba aberoye in dokhtare nazanin bazi mikonin AKHE MAGE IN TEFLAK DOKHTARE BICHARE CHE GONAHI KARDE MAGE JENAYAT KARDE?az zamame in afrade lompani ke inghadr sakhifo tahavo avar rajbe inke in khanom khodesh bode harf mizanan mikham beporsam ke aya khode shomaha ta hala sex nadashtin?ya pedar madare shoma shomaha ro az mazrae be vojod avardan?vaghean tahavo avare on mojode pasti ke filme khososi ro pakhsh karde bayad mojazat beshe ke dar tamame donya ham kesi ke filme khososiro pakhsh mikone mojazat mikonan ama KHANOME EBRAHIMI HICH GONAHI MORTAKEB NASHODE va agaram enkar mikone baraye vojode in afrade lompano aghab oftadast ke har kasi jaye ishan bashe ke dar yek jameye aghab oftade ke hanoz to masaleye sex dargire zendegi kone majbor mishe ketman kone khoda vaghean behesh sabr bede.soheil az alman emailamam mitonin chap konid hazeram harkas mikhad rajebe in mozo bahash bahs konam

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

64. 25/11/2006, 04:40 AM, قلی :
شک نکنید که خودش بوده است. اما رابطه خصوصی ایشان به مردم ربطی ندارد.

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

65. 25/11/2006, 04:51 AM, بى نام, داراى نام مستعار, تخلصى :
به جای اینکه فکر کنید این کار درست بوده یا نبوده و یا این دختره خودشه یا نه، به اون هفتا بیچاره ای فکر کنید که مرتضوی قصد کرده بکشدشون. کدوم کشوری رو سراغ دارید که فروشنده فیلم پورنو رو اعدام کنند؟ فروشنده کارش فروش و پول درآوردنه. کسی که فیلم رو میسازه مسئوله که ازش محافظت کنه تا اگر نمیخواد به دستِ دیگران نیافته. این دو تا هم جزایِ بی مبالاتی شون رو که همان آبرو ریزیش بود رو گرفتن و همین براشون کافیه.

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

66. 25/11/2006, 05:00 AM, بى نام, داراى نام مستعار, تخلصى :
کاری با این فیلم ندارم فرهنگ ایران مریض است.آن هم بخاطر برنامه های فرهنگی حکومت

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

67. 25/11/2006, 05:45 AM, س :
یک قانون بسیار جالبی در دین اسلام وجود دارد و آن هم این هست که اگر کسی پشت سر دیگری بد بگوید تمام گناهان کار انجام گرفته به او منتقل می شود.من فکر نمی کردم واقعا مردم این قدر بی کار باشند و بی جنبه. به هر حال با زندگی یک دختر داره بازی می شه و دولت هم کاری نمی کنه و داره نگاه می کنه البته سانسور کردن بعضی از سایتها کار جالبی هست ولی باید کارفرهنگی انجام بشه این موضوع بحث جدیدی نیست ما قبلا هم در این مورد نمونه هایی داشتیم ولی متاسفانه با آن برخوردنشد.
نمونه های آن لو ح های فشرده مربوط به ریاست جمهوری مربوط به آقای رفسنجانی . ظاهرا دولت در مکانی دست می زاره که به سودش باشه به بقیه کاری نداره.

در مورد اين نظر شکايت کنيد


شكايت, دادخواهى
نام و نشانی ايميل ضروری است

نام ضروری است
ايميل ضروری است (نشان داده نمی شود)
شكوه
(می توانيد از کدهای HTML استفاده کنيد)

68. 25/11/2006, 06:15 AM, t :
salam
rastesh manam az hamun awal motmaen budam ke in khanum zahra ebrahimi nabud,chon khanume zahra ebrahimi ke dar hale mashhuriat va marufiate dalil nemishe ke ba in karaye maskhare bekhad aberuye khodesho bebare dar zemn,dar film kamelan malum bude ke in film sakhtegist be dalile ye sery az masael...

Thursday, November 16, 2006

یک داستان

يا عماد من لا عماد له






موتزارت در مرداد


اولین باری که دیدم‌اش کلافه بودم و ساعت سه‌ی‌ بعد ازظهر مرداد بود و تاکسی در ترافیک اول پل مانده بود و من مانده بودم که مثل آن چندنفری که پیاده شده بودند از تاکسی پیاده شوم یا نه و فکر می‌کردم چقدر عجیب است اگر بشنوم سگی در ساعت چهار صبح یک روز زمستانی قطعه‌ای از موتزارت را به درستی اجرا کرده که نگاهم افتاد به چند درختچه‌ی کنار رود و و موجود سیاهپوشی که اگر تکان نخورده بود برای لحظه ای می‌گفتم مثلا چادری‌ست که باد آورده و آن جا انداخته که نبود و کنارش کیف سفیدی بود نشانه‌ای برای این که بدانم انسانی‌ست که خم شده و نشسته بود راحت و این‌ را وقتی فهمیدم که راه کمی باز شد و ماشین کناری کمی جلوتر رفت و در فاصله‌ی رسیدن ماشین بعدی دیدمش که زنی‌ست و بعد که دیدم این ترافیک تمام نمی‌شود و انگار تصادفی شده جلوتر و این یعنی ماندن و ماندن تا کی؟ نمی‌دانی؟ گفتم راه بیافتم و گرما هم اگر بکشد آدم را بهتر از این معطلی‌ست
شیشه‌ی عینکم را از عرق پاک کردم که چشم‌هام بهتر ببیند و پیاده شدم و خنده‌ام گرفته بود که سگی بخواهد در سرمای ساعت چهار صبح یک روز زمستانی البته در سرزمینی سردسیری قطعه ای از موتزارت را بنوازد با پیانویی که معلوم نبود از کجا پیدا خواهد کرد در آن ساعت چون هیچ کلیسایی در آن ساعت باز نیست و اگر هم باشد احتمالا در هیچ کتاب مقدسی ذکر نشده که سگ می تواند پیانو بنوازد و بعد به خودم گفتم در کلیسا که فقط ارگ است نه پیانو، الاغ
از کنار پل راه افتادم بیایم و دستم به نرده گرفت که سوزان بود و پایین را نگاه کردم و هنوز پل از روی آب رد نمی‌شد و دیدمش که نشسته و خیالش نیست که مانتوی مشکی‌اش با خاک و گل کنار رود شده یک کثافتی که نگو و گفتم شاید از همان‌هاست که از راه آهن می‌آیند و در این شهر سرگردان می شوند پی مشتری که اگر این طور است احمق جان بیا اینجا که مشتری‌ها این بالا هستند و دیگر از روی رود رد می‌شد پل که دیدم تریلی آمده و ماشینی را که معلوم نبود چیست کوفته به نرده‌های پل و این ترافیک هم از این‌جاست و گفتم نگاه نکنم که کی مرده و کی زنده و کی حوصله دارد با این گرسنگی حالا خون ببیند و برگشتم و دیدم سگی هم آن طرف تر از او می‌پلکد و گفتم های! حالی می دهد اگر کیفش را به دندان بگیرد و بدود و ببینم بلند می شود و مجسمه‌ای را که ساخته از این طور نشستن‌اش خراب می کند که نکرد و ندیدم و بعد از پل تاکسی گرفتم و رفتم
عادت که بشود چیزی دیگر شده و کاری‌اش نمی شود کرد. مثل سیگار است. ترکش ساده ست. بارها ترک می‌کنی و باز هم هست. باشد. مهم است؟ یا مثلا وقتی از کنار خانه‌ای می گذری که زمانی کسی را در آن جا داشته‌ای صدسال هم که بگذرد باز نگاهت می رود به آن سو. حالا گیرم همان فردا نباشد اما سه روز بعد که دوباره از پل گذشتی و ترافیک هم مثل آن روز نبود باز نگاه می کنی.هنوز بودش همان جا. البته هر انسان عاقلی می داند که وقتی می گویم هنوز بود منظورم این نیست که نشسته بوده از سه روز پیش همان جا و تکان نخورده تا مثلا مجسمه‌ای را که ساخته از خودش خراب نکند. هر بچه‌ای می داند که هیچ کدام از آدم‌برفی‌های دنیا زنده نمانده‌اند. همه بلااستثناء آب شده‌اند و او هم گرسنه‌اش که شده یا حتما چند نفری به هوای بلند کردننش رفته‌اند سراغش اگر قبل از آن ماشین گشت منکرات نرفته باشد البته، بنابراین اگر بگویم پاتوق‌اش شده بود آنجا بد نیست و با این همه خسته بودم و ماشین هم که از سربالایی پل بالا رفت دیگر ندیدم‌اش و فقط یادم افتاد به سگی که موتزارت می‌نوازد. در ساعت چهار صبح و با ارگ؟
فردا باز دیدم‌اش. من البته تمام روز را به فکر او یا آن سگی که روز اول کنارش دیدم نبودم اما بدم نمی‌آمد بدانم کیست و چه می‌کند آن جا که نمی‌رود لااقل جای دیگری نه این که بنشیند در آن گرمای وحشتناک و دلم می‌خواست می‌توانستم صبح بیایم و ببینم همان‌جا هست یا نه چون آمدنی از آن طرف پل می‌آمدم و آن طرف هم جز لوله‌ای بلند و فلزی که آب را با پمپ از رود می‌کشید و در آبکش‌ها خالی می‌کرد چیز دیگری نبود و مگر این‌طرف چیز دیگری بود؟ همین را بگو
اما خیالات که بیاید در سر آدم باز هم نمی شود کاری‌اش کرد. مثلا در یکی از همان شب ها که برق قطع شده بود و هوا هم شرجی بود و بوی گند می‌آمد و نمی‌شد پنجره‌ای را باز کرد به او فکر کردم و خواستم چهره‌ای از او در ذهنم بسازم که نشد. اول سعی کردم هرچقدر از اجزای چهره‌ی او را که دیده‌ام در ذهن بیاورم که بازهم نشد. چون من اصلا او را ندیده بودم. آخر هیکلی که کمی خمیده و در مانتو و روسری مشگی پنهان است که در یاد نمی‌ماند. من حتی رنگ شلوارش را هم به یاد نداشتم. هرچند مگر می شد شلواری نپوشیده باشد؟ این بود که سعی کردم به سگی فکر کنم که روز اول در کنارش دیده بودم. کنار که نه. همان لابه‌لای چند درختچه‌ای که آن جا هست را می‌گویم. به هرحال بهترین کار این است که با بادبزنی خیس خودت را به سبک اجداد طاهرین مردم این سرزمین باد بزنی
هفته‌ی بعد درست در ساعت سه و پنج دقیقه‌ی روز پانزدهم مردادماه دور فلکه‌ای که نخل‌های فلزی در آن کاشته‌اند پیاده شدم. با دستمال عرق پیشانی و دور گردن را گرفتم و رفتم سمت پل تا ببینم همان طور است هنوز که می‌خواستم باشدو ببینم چی در چهره‌اش هست و شاید این بار که خواستم به خاطر بیاورم‌اش صورتی داشته باشد و دستی و اندامی و لبی و چشمی و از همان‌ها که وقتی به یاد می‌آوریم دست می‌گذاریم روشان و می‌گوییم: این. پس باید قید گرما را زد و قید دیررسیدن را و مهم هم نیست البته. کاری که نیست الان و زمان هم که مهم نیست این‌جا و پس برویم. جام یا بستر یا خواب؟ هیچ کدام. برویم زیر پل. اما اول از بالا خوب نگاهش کردم.ماشین‌ها از کنارم می‌گذشتند. انگار تنها مایه‌ی تعجبشان من بودم نه او که حالا در ساعت سه و پانزده دقیقه نشسته بود پایین و داشت پایین مانتو را لوله می کرد دور دست و از بالا نمی شد دیدش که نگاهش به کجاست و اصلا چه اجزایی دارد صورتش. همین قدر دیدم که شلوار جین آبی نفتی دارد و مانتو و روسری مشگی را هم که قبلا دیده بودم و جوراب هم که نداشت و کفش‌اش هم مشگی بندی بود و همین. از آن بالا همین‌ها را هم نمی‌شود دید وبهتر است بروی پایین و قید این را بزنی که اگر مثلا جیغ کشید چکار کنی و بگویی چه می خواهی این پایین وبعد هم همه حق را به او می‌دهند و او می‌شود مالک این جا و من هم متجاوز به عنف مثلا. اما بالاخره باید رفت دیگر اما این که چه بگویی خودش مسأله‌ی مهمی‌ست. فکر می‌کنم از خبر اجرای موفقیت آمیز کنسرت همان سگی که درباره‌اش فکر می‌کردم مهم‌تر است. و حسن سیگاری بودن این است که می‌توانی بنشینی و قبل یا بعد از هر پک، نگاهی به آن طرف‌تر از خودت بیاندازی و ببینی کیست و چه می‌خواهد و باقی مهم نیست
بار اولی که از بالا دیدمش گفتم شاید دخترکی ست رانده از همه جا و حالا زنی می‌دیدم شاید سی ساله‌. نمی دانم. اما انگار کسی گفته بود سی‌ساله‌گی سن کمال زن است. کمال یا شکوفایی؟ نمی‌دانم. مهم این بود که حالا می‌شد چین‌های ریز دور لب را دید. ابرویی باریک و مرتب بی آن‌که مثلا موی اضافی باشد زیر ابروها و چند تار موی سفیدی هم البته از جلو روسری پیدا بود و لاغراندام بود و الباقی را که دیگر نمی شود دید. زیر آدم برفی اگر طلا باشد یا مثلا پرتقال کسی چه می داند. آدم برفی است و آب می شود بالاخره اما او حتی دست نکرد که کیفش را بکشد جلوتر که مبادا دزدی‌ست این که آمده این‌جا و نشسته به سیگار کشیدن و حالا اگر کیفی هم در دست دارد که نمی‌شود بگویی هیچ دزدی کیف ندارد اما سیگار که تمام شود تنها کاری که می‌شود کرد این است که یکی دیگر روشن کنی و فکر نکنی که این مغز دارد زیر این گرما منفجر می‌شود و مگر چقدر دیگر می شود بوی بد این آب را تاب آورد. حالا گیرم این‌جا سایه باشد و مجبوری حالا که نشسته‌ای به پارک تعطیل آن طرف رود نگاه کنی و گل و لای متعفن پیش پات را و شلوارت را که حتما شده خود کثافت و کفش‌ها را که باید حتما بشویی
اما مگر چند سیگار می شود پشت سر هم کشید. این رود هم که آن قدر آرام و ساکن است که انگار نه انگار. صدا هم اگر باشد بوق ماشین‌هاست که از بالا رد می شوند.اما حلقه ای که در انگشت دست چپ داشت می‌گفت باید خانواده ای داشته باشد برای خودش. آن جا بودن‌اش هم البته ربطی به من نداشت. روزهای بعد هم خودم را عادت دادم که دیگر به آنجا نگاه نکنم. خیال‌بافی هم البته نباید کرد.او فقط زنی‌ست که من در ساعت سه تا سه و نیم چند روز از مرداد، او راززیر پل و در کنار پرگل و لای ترین رود جهان دیده‌ام اما نمی‌دانم از آن به بعد چرا هر وقت نام موتزارت را می‌شنوم به جای آنکه به یاد سگی سرگردان در ساعت چهار صبح بیافتم دلم می‌خواهد بروم گوشه‌ای زیر باد سرد کولر بنشینم، سیگاری آتش بزنم وبه هیچ فکر نکنم